Sunday, August 1, 2010

farmazoanca mea

2 comments:

Anonymous said...

buna Toma

e Florin Popistas.
iti aduci aminte de mine? Eram buni prieteni in copilarie. Locuiam in acelasi bloc. sunt sigur ca o mai iti minte pe mania (bunica mea; Ligia Scodrea). Dupa ce imi aduc aminte ultima oara pe care ne-am vazut era in octombrie 1988, cu o zii in ainte sa plecam spre apus.

A tracut o gramada de timp de atunci. Am auzit prin sora mea Oana ca ai devenit actor! Super! De mic vroiai sa devii actor. Te am cautat pe internet si am gasit blog-ul asta si sper ca o sa primesti masaj-ul meu.
Toma au trecut 22 de ani. Sa sti ca din cand in cand ma gandesc la copilaria mea din romania... si nu am uitat nimic. numai ca regret ca nu am putut veni sa o vad pe mania... eram mic si nu prea ma gandeam. Nu prea i-am scris ei si nici tie nu iti am scris...
Parca anii aia au ramas intact in memoria mea.

Toma, nu prea stiu care e scop-ul meu sa apar ca o stafie dupa toti anii, dar sa sti ca nu am uitat. Si sa fiu sincer imi ar face placere sa aflu cum esti tu. Cine ai devenit...etc.

Eu tot sunt in Montreal, facut arhitectura si am par gri! ha ha ha

Uite iti las aici pe blog email-ul meu: alex.popistas@directionweb.ca

Florin

P.S.: scuza-mi romana, nu prea o scriu.

Victor Vurtejanu said...

mai treci tata pe la ea....